miercuri, 11 martie 2009

Don't worry, be happy

Noi oamenii facem o greseala enorma in incercarea de a fi fericiti. Atribuim atingerea acestei stari unei singure persoane si astfel, inconstienti, devenim martorii propriei deziluzii. Suntem atat de atenti la fiecare gest, fiecare cuvant, fiecare atitudine a partenerului, atat de preocupati de ce isi doreste, ce ii place, ce il deranjeaza si acest lucru il face se simta puterea pe care chiar o are asupra ta, si sa iti dea si tie ce vrea, cand vrea. Grav este ca tu, complet pierduta in jocul de-a iubirea, in care el are mereu punctajul dominant, te multumesti, sau chiar te simti inaltata de putina atentie obtinuta.

Eu zic sa te uiti mai bine in jurul tau, sa vezi cati oameni te iubesc, care iti merita zambetul, care merita sa le dedici timp si afectiune. Gandeste-te cate lucruri iti place sa faci si nu le faci, cate dorinte si vise abandonate ai reusit sa aduni, de cate ori, efectiv ai renuntat la tine pentru el. Si pentru tine cine face macar jumatate din ce faci tu!?
Acum e alegerea ta daca te multumesti cu clipe de fericire, sau alegi sa fii fericita.

8 comentarii:

Anonim spunea...

c cunoscuta imi e acea "ea"...si..."el"...:(...da....cata drepatte poti avea ...si c oarba poate fi ea....nuuuuuuuu...mai bn zis cat de proasta eeeeeeeeeeeee....eaaaaaa.mdaaaaa asa e cel mai corect!cam urat cuvantul dar e cel mai potrivit:D.:*:*:*:*:**:missss tari di tot di tine...te iubesc verisoara mea!!1

giuly spunea...

corect

Anonim spunea...

hehe..asta e valabila pentru cei care nu se iubesc...cand doi oameni se iubesc nu se intampla ce ai descris tu.problema e ca multi au uitat sa mai si iubeasca,e mai comod sa primesti de cat sa oferi...

Anonim spunea...

http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/

emptysoul ♥ spunea...

"te multumesti cu clipe de fericire, sau alegi sa fii fericita"????
uneori ne multumim cu amandoua.....

RuxandraL spunea...

Imi place foarte mult!
Daca vrei poti sa ma vizitezi si tu la adresa:
http://ruxandravintage.blogspot.com/

NimicNormal spunea...

este adevarat ca avem o multime de persoane in jur care ne iubesc, insa din pacate, persoana pe care noi o iubim ne poate aduce toata fericirea de care avem nevoie. Cand iubim nu mai avem nevoie de prieteni si de nimeni altcineva. Dar cand ramanem fara acea persoana zambim fortzat ca sa nu ni se vada tristetea... :-<

gabi spunea...

cred ca despre mn vb............a trecut atat timp:((:((.....daca i sto ct ufar..in fine nu vreau sa ma zic minik ca sa nu zici iara ca numa cand am nevoie de tn sunt aici.Faza e ca dintro prostie nu mai vb atat timp...ceea c p mn ma deranjeaza mai mult decat crei....in finedaa am gresit cu ceva...iarta-ma...imi lipsesti..am citi blogul meu al tau.....si m-am amintit cum eram odata....:((eu te iubesc enorm chiar daca esti suparat p mn si am citit undeva ceva genu desciere si am crezut ca de mn e vb ,am inlemnit ,dar ,ma uitat la data,nu coincide ca p atunci nu eram suparate,sau mai bn zis tu suparata...si sper in cont sa nu fie vb de mn ,dar daca e....nu gasesc nimic de spus!te iubesc!