vineri, 31 octombrie 2008

Din categoria...ha ha ha

Avem la servici un director economic foarte amuzant, mai ales cand isi aminteste tot felul de "regionalisme de Ciuresti"... chiar i-am sugerat sa scrie un dictionar pe tema asta, e chiar bun omul...
De exemplu, astazi si-a amintit ca la el la tara se zice 'Vergil', in loc de Virgil, se zice 'părete', in loc de perete si din cuvant in cuvant, si-a amintit ca atunci cand era mic avea o baba care avea grija de el si ca intr-o zi ea aduna sosetele de pe sarma. Le-a imperecheat si la sfarsit au ramas doua sosete diferite, s-a uitat la ele cateva secunde, dupa care se intreaba cu voce tare 'oare or fi păreche astea doua!?'Am ras de m-am prapadit, ca are si un talent deosebit de a povesti si eu sunt intr-un fel de campanie de ras, neplanificata si fara vre-un scop anume.

M-am plimbat cu yamaha lui seby...este super, iti sa un sentiment puternic de libertate, chiar va recomand, dar nu cu seby, ca va da servetele folosite sa va stergeti nasul, nu pe faleza, ca ai impresia ca aterizezi direct in dunare si nu la ora 17 cand pleaca toata lumea de la servici si sunt foarte aglomerate soselele...in rest e ok.

Vedeti ca daca cadeti cu fundul de pamant, va va spune toata lumea ca tot raul este spre bine, ca trece, ca de acum in colo drumul este fara nicio groapa...hmm, nu stiu de ce o fac, ca...hello, treziti-va, nu are nimeni de unde sa stie asta, dar ideea e ca mai poti cadea...de multe ori, chiar.

Abia astept party-li in pijamale...si dany, daca nu vii, recomanda-ne un meniu de la mc donald's, dar ceva bun si care sa nu aduca nicio problema :D

Niciun comentariu: