marți, 3 februarie 2009

Traiesc, deci iubesc!

Peste tot oamenii sufera din dragoste, se despart, se inseala, se dezamagesc. Cei puternici isi vindeca ranile si o iau optimisti de la capat.Cei sceptici jura ca nu se vor mai indragosti vreodata, ascunzandu-si frica dupa un motto auzit la altii "Iubesti doar ca intr-un final sa suferi!"
Pai care-i rostul sa traiesti daca mai devreme sau mai tarziu moartea iti da tarcoale!?Conteaza ce se intampla intre timp:
-Respirand, asigur oxigen corpului meu.
-Traind, schimb destine si dau nastere altor suflete.
-Iubind, dau sens vietii si tuturor faptelor pe care le include.
Cata nevoie aveam de tine, cat de aproape erai, iar eu umblam in bezna multumindu-ma cu clipe efemere si cu vise ramase vise.Te-ai lasat observat atat de frumos, intr-un moment asa de urat, cand eu credeam ca am sufletul prea obosit din cauza drumului greu, strabatut intr-un labirint al iubirii, dar mi-ai aratat ca inima nu are masura in a darui dragoste.
Nu o sa uit vreodata prima data cand ne-am tinut in brate in linistea calda a unei noptii reci de toamna, primul sarut pe care ti l-am furat, care te-a lasat aproape mut de uimire si care ne-a provocat insomnie amandurora, privirile timide schimbate la facultate, pline de dorinta unei mangaieri sau a unui sarut.
Esti cea mai frumoasa certitudine din viata mea, dar si cea mai mare dorinta.

2 comentarii:

Unknown spunea...

nu stiu care este diferenta..
dar eu mereu am spus dak iubesti cu sufletul iubesti pur..
consider sufletul mult mai greu de atins,nu stiu cum sa ma exprim ca sa intelegi exact ce vreau sa zic....
sa zicem k imima e nivelu' 3 al unui joc iar sufletul ultimul ...
nu stiu....:)

Aleahim spunea...

Asa este!!;) Oricat de mare ar fi fost esecul tau,trebuie sa "te ridici" ca sa spun asa si sa mergi mai departe!!Doar o singura viata avem;)